לגו לקטנים - בניית יצירתיות ומיומנויות לגילאי 5-6

לגו לקטנים - בניית יצירתיות ומיומנויות לגילאי 5-6

'לגו' הינו מותג הרכבה פופולרי המשמש חובבי הרכבה בכל הגילאים כבר מעל ל- 90 שנה. החברה מתמחה בייצור של חלקים, ערכות ומשחקים שונים בשלל נושאים ותחומי עניין. כיום, בין שלל הקולקציות שהחברה מציעה, ניתן למצוא גם ערכות לגו ייעודיות לבני 5 ו-6. 

ערכות אלו תוכננו במיוחד כדי לתת מענה לצרכים ההתפתחותיים של קבוצת גיל זו ומעוצבות בנושאים ולפי תחומי העניין הנפוצים בקרב בני 5-6. סטים אלה כוללים שילוב של פשטות ומורכבות, המאפשר לילדים לאתגר את עצמם תוך הפקת הנאה רבה מתהליך הבנייה.

 

היתרונות וההיבטים הלימודיים של לגו לילדים בני 6 ו-5 

לבנייה ומשחק עם לגו לגילאי 5 ו-6 יתרונות רבים עבור קבוצת גיל זו:

  • פיתוח הדמיון והיצירתיות - בנייה בעזרת לגו מאפשרת לילדים להביא לידי ביטוי את הדמיון והיצירתיות שלהם תוך כדי משחק. בעזרת הלגו הילדים יכולים, בנוסף להמצאת קו העלילה, ליצור כל דבר שעולה לרוחם: מבתים ומכוניות ועד חיות וחפצים שונים. 
  • פיתוח החשיבה המרחבית - בנייה עם לגו מעודדת ומפתחת את החשיבה המרחבית. כאשר ילדים בונים בעזרת לגו, הם מתבקשים לחשוב על הדרך שבה החלקים מתחברים זה לזה כדי ליצור מבנה יציב או דמויות. בנוסף, הם נדרשים לתכנן ולחשוב איך הם רוצים שהמבנה או הדמות יראו וליצור קשר בין רעיון לתוצר. 
  • פיתוח המוטוריקה העדינה - בניית דמויות ומבנים בלגו מפתחת את המוטוריקה העדינה. כאשר ילדים בונים בעזרת חלקי לגו ומרכיבים את החלקים השונים זה לזה, הם לומדים להשתמש בתיאום העין-יד שלהם. יכולת זו חשובה עבור תהליך הבנייה עם לגו, אך גם חיונית לא פחות לתפקוד יומיומי ולפעילויות נוספות.
  • פיתוח יכולת פתרון בעיות - כחלק מהבניה בלגו, הילדים מפתחים גם את יכולת פתרון הבעיות. כאשר ילדים בונים עם לגו, הם נתקלים לעיתים קרובות בבעיות שהם צריכים לפתור על מנת להמשיך לבנות. לדוגמה, הם עשויים לגלות שהחלקים לא מתחברים בצורה נכונה, או שהם לא יכולים לחשוב על איך ליצור את המבנה שהם רוצים. פתרון בעיות הינה יכולת חשובה עבור ילד בשגרתו אך גם חיונית להכנתו לחיים הבוגרים.
  • חינוך לעבודת צוות - משחקי הרכבה ובנייה בלגו מצויינים בתור פעילות חברתית כיוון שלא אחת הם דורשים שיתוף פעולה לצורך השלמת פרויקט. בהתאם, הם מפתחים בקרב הילדים מיומנויות שיתוף פעולה, עבודת צוות וסובלנות, תוך משחק חוויתי. 

 

לגו גדול לילדים - בניית חלומות גדולים

ככל שילדים מתבגרים, הרפתקאות הלגו שלהם יכולות להתרחב בעזרת סטים גדולים המאפשרים להם לבנות בקנה מידה גדול יותר. מלבד להנאה וההרפתקה שבבנייה בעזרת לגו גדול, בניה זו מקדמת ותורמת רבות לעבודת הצוות ולאינטראקציה החברתית. 

עם לגו לגיל 6 גדול, ילדים יכולים לשתף פעולה עם אחים או חברים כדי לבנות מבנים מפוארים לחוויה משותפת ומהנה. יתר על כן, סטים אלה מספקים מקום רב ליצירתיות, ומאפשרים לילדים לדמיין ולספר סיפורים המשתלבים עם היצירות הבנויות שלהם.

 

לגו לבני 5 ו-6 - היכן לקנות? 

קיימים מספר פרמטרים לפיהם יש לבחור את החנות בה לרכוש את הלגו: 

1. נוחות הקניה - אם מעוניינים לבחור לגו באופן אישי, מומלץ לבחור בחנות הקרובה לבית או לעבודה וכך לחסוך זמן ודלק. עם זאת, קיימות חנויות מקוונות נוחות ויעילות לקניה מנוחות הבית. בחנויות אלו ניתן לקרוא גם חוות דעת של לקוחות ולהתרשם מכל מגוון המוצרים ביתר קלות. 

2. קטלוג מגוון - למציאת סט הלגו האולטימטיבי מומלץ תמיד להתבונן ולבחור מתוך מגוון רחב. לכן, יש לפנות לחנות גדולה המתמחה במוצרי הרכבה ובנייה. חנויות אלו מחזיקות לרוב במגוון רחב של סטים וערכות לגו ייעודיים לגילאי 5-6. זאת ועוד, שאם מחפשים אחר סט לגו ספציפי, בחנויות אלו הסבירות למצוא סט שכזה יותר גבוהה. 

3. מחירים הוגנים - תמיד רצוי לבחור בחנות המציעה מחירים תחרותיים והוגנים. ניתן להשוות מחירים של סטים של לגו בחנויות שונות באמצעות מנוע חיפוש ולהבין את הטווח של המחיר הממוצע. 


'בריקלנד' - חנות מקצועית לערכות לגו והרכבה 

אם אתם מחפשים ערכות לגו לבני 5-6, ב-'בריקלנד' אנחנו דואגים לכם. עם המומחיות והמחויבות שלנו לספק את חוויות הלגו הטובות ביותר, תהיו בטוחים שנעזור לכם למצוא את ערכות הלגו המושלמות עבור ילדיכם. 

ב-'בריקלנד', אנו מבינים את חשיבות הלגו בהתפתחות הילדות המוקדמות. ערכות לגו לא רק מספקות שעות של כיף אלא גם מטפחות יצירתיות, דמיון ומיומנויות חיוניות שונות. לכן אנו אוצרים מגוון רחב של ערכות לגו המותאמות לגילאי 5 ו-6. האוסף שלנו כולל נושאים מרתקים כמו חיות, כלי רכב ועולמות פנטזיה. 

מוזמנים אלינו לחנות להתרשם ממגוון רחב של מוצרי לגו מקוריים לבני 5-6 ולהנות משירות אמין, מסור ומקצועי. לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר בטלפון - 050-703-0303.

RELATED ARTICLES